منوی دسته بندی محصولات
سبد خرید

همه چیز راجع به تی بگ

فیلتر هرمی شفاف
فیلتر ساده و نخدار چای

تی بگ یعنی کیسه ی چای. بدین منظور کیسه ای که مواد دمی خود را داخل آن ریخته و سپس میگذاریم تا دم بکشد از معروف ترین تی بگ ها در جهان می توان به تی بگ لیپتون اشاره کرد. برند لیپتون اولین برند چای کیسه ای وارد شده به ایران بود،و دلیل شناخته شدن چای کیسه ای به این نام هم به همین علت است.

تی بگ فانتزی

در ایام قدیم مصرف چای فقط به صورت برگ چای بود که مقداری از آن را داخلی قوری می ریختند و سپس میگذاشتند تا دم بکشد،بعدها به دلیل بالا رفتن تقاضای چای و ایجاد رفاه مردم چای کیسه ای به وجود آمد تا مردم بتوانند در محل کار خود،مسافرت،…از چای استفاده کنند. جنس چای های کیسه ای خاص هستند و جنس ها از موادی تشکیل شده است تا بتوانند به راحتی در حرارت و اب جوش، رنگ و طعم خوبی به چای بدهند.کیسه های چای دارای کیفیت بندی متفاوتی هستند اما بهترین آن ها نوعی است که هیچ طعمی از خود به چای ندهند.

عمده مصرف چای کیسه ای

چای کیسه ای نه تنها برای چای  بلکه در جاهای دیگری نیز کابرد دارد.از چای های کیسه ای برای تولید دمنوش،قهوه،عصاره گیری،میوه خشک،گیفت های تزیئنی و….مصرف می کنند.

همچنین امروزه بازارکار چای کیسه ای پیشرفت کرده است و علاوه بر چای کیسه ای کاغذی،کیسه شفاف،کیسه سلولزی،کیسه کرافت و….مورد استقبال جهانی قرار گرفته است.

فیلتر هرمی شفاف

فیلتر هرمی شفاف

ویژگی منصر به فرد چای کیسه ای سبک و قابل حمل بودن آن است. یکی از دلایلی که چای کیسه ای امروزه بیش از پیش مورد استقبال عموم قرار گرفته است این است که نسبت به چای معمولی بهتر و سریع تر دم می کشد و رنگ آن زیباتر است. چای های مورد استفاده در چای کیسه ای می بایست دانه ریز باشند تا زودتر و بهتر دم بکشند این دانه ها بر اثر احاطه ی آب رنگ خود را پس می دهند و هرچه دانه ها کوچکتر باشند بیشتر توسط آب احاطه می شوند. این کیسه ها یکبار مصرف هستند و پس از استفاده دور ریخته می شوند و مانع از زرد و کثیف شدن سینک شما می شوند.  از این کیسه ها در صنعت چای،دمنوش،قهوه،دارویی،عطاری و…..استفاده می کنند.

تی بگ مثلثی چای

فیلتر هرمی شفاف

sahar1375 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *