منوی دسته بندی محصولات
سبد خرید

انواع فیلترها

فیلتر سیلیکونی
تی بگ طرحدار کاغذی

در این مقاله قصد داریم به انواع فیلتر های موجود در بازار بپردازیم.

چندین سال پیش اولین فیلتر های موجود در بازار فیلترهای پارچه ای بودند،که این فیلترها به صورت چندبار مصرف بودند.فیلترهای پارچه ای معایب و مزایایی داشتند که از مزایای آن ها به چندبار مصرف بودن آن می توان اشاره کرد اما معایب آن ها بیشتر بودند و این فیلتر ها بعد از استفاده ی اول زرد می شدند و همچنین شست و شوی آن ها سخت بود و باعث کثیف شدن سینک ها می شدند.

یکی دیگر از مزایای این فیلترها جنس آن ها بود،فیلتر های پارچه ای به دلیل بافتی که داشتند باعث دم شدن سریع و بهتر چای ،دمنوش و … می شدند. اما به دلیل داشتن معایب بیشتر آن ها و مضر بودن آن ها برای مردم از واردات این فیلترها خودداری کردیم. 

فیلتر پارچه ای چای

صافی های دائمی

نمونه ی دیگر از فیلترها را می توان به صافی های دائمی اشاره کرد،این صافی ها قابل استفاده در کتری ها و قوری ها می باشند. معمولا جنس فیلترهای داخل قوری ها از فلز ،مش بندی شده است.

یک نوع دیگر از فیلترهای دائمی از نوع چینی هستند.

از بین فیلترهای دائمی،فیلترهای چینی سالم تر و مناسب تر هستند.اما مردم بیشتر از صافی های استیل و فلزی استفاده می کنند. 

نوع دیگری از فیلترهای موجود در بازار با نام تی بگ توپی شناخته شده اند.این تی بگ ها نیز مانند تی بگ های دائمی عمل می کنند و کافی است مقداری از دمی خود را داخل آن ریخته و پس از دم شدن قابل شست و شو هستند.یکی از بزرگترین معایب تی بگ های توپی جنس آن ها است.این نوع فیلترها از نوع استیل هستند و بعد از استفاده مکرر و قرار گرفتن آن ها در معرض حرارت رنگ آن ها در چای حل می شوند و برای سلامت انسان کاملا مضر هستند.

صافی چای
تی بگ توپی

فیلتر سیلیکونی

sahar1375 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *